Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu w Twojej przeglądarce. X

Pytania i odpowiedzi

2010-05-05 Kilka wskazówek dla początkujących

Poniżej przedstawiamy kilka wskazówek jak poprawnie zrealizować kampanię, na co zwrócić uwagę.

Zasady ogólne

  1. Dostosuj, intryguj przekazem. To bardzo ważna zasada. Zastanów się nad tym co może zainteresować adresata co zobić aby przeczytał Twoją wiadomość. Warto zastanowić się nad tematem zapytania lub oferty tak aby odczytał wiadomość.
  2. Wysyłaj regularnie. Newsletter wysłany raz w miesiącu do klienta przypomni mu o tobie, pokaże, że dzieje się coś ciekawego w twojej firmie.
  3. Korzystaj z API. Umieść skrypt na własnej stronie aby rozbudowywać bazę adresową.
  4. Wykonuj testy - przed ostateczną wysyłką kampanii sprawdź wszystko dokładnie. Wyślij wiadomość do siebie zobacz czy wszystko wyświetla się poprawnie. Sprawdź poprawność wszystkich odnośników itp.

Przygotowanie newslettera

  1. Zachowaj czytelny układ. Stosuj szerokość nie większą niż 600-800 pixeli. Jeżeli nie potrafisz skonstruować własnego newslettera poproś o pomoc znajomego lub skorzystaj z gotowych szablonów.  
  2. Zawsze uzupełniaj zawartość HTML oraz zawartość TEKSTOWĄ newslettera.
  3. Unikaj sformułowań popularnych mogących zostać uznane za spam typu: promocja, okazja itp. Przed wysłaniem wiadomości wykonaj test antyspamowy.
  4. Uważaj na załączniki - staraj się nie wysyłać plików swf lub js exe lub innych mogących zostać uznanymi za niebezpieczne
  5. Personalizuj wiadomości - jeżeli to możliwe staraj się uzupełniać dane o Klientach tak aby zbudować spersonalizowaną bazę.

Baza adresowa

  1. Działaj zgodnie z prawem. Gmarketer pobiera ogólnodostępne adresy ze stron Internetowych wraz ze źródłem pobrania. Zgodnie z Uwstawą o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczą masz prawo do wysłania zapytania do takiego adresata o możliwość przesłania oferty. Wysłanie zapytania jest wymagane przez prawo. Gmarketer dzięki swoim funkcjom przyspiesza proces wysyłania zapytań, potwierdzeń oraz ofert jednakże wysyłanie korespondencji do nieznanego adresu musi być zawsze poprzedzone zapytaniem o możliwość przesłania takiej oferty.
  2. Używaj słów kluczowych wraz z wybranym regionem lub miastem. Gmarketer wykorzystuje wyszukiwarki więc szuka tak jak one. Sprawdź wcześniej ile wyników zostanie zwróconych po wykonaniu danego zapytania np. w google.pl

Wysyłka i raporty

  1. Sprawdzaj wyniki kampanii. Analizuj zwroty, usuwaj błędne adresy. Staraj się poprawiać błędy w następnych wysyłkach.

 

 

 

 


Polecamy: transport międzynarodowy, strony www Olsztyn, budowa domów Olsztyn, strony internetowe Olsztyn, Najlepszy quiz ON-LINE, Naszym Partnerem jest hurtownia dealeo.pl

e-mail marketing, system mailingowy

Copyright © by GMarketer 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone.